719 kez görüntülendi

• Merkeze 5 dk
  • Turgay Çolak
    07.06.2017

Sınırsız eğlence istiyorsanız sınırsız Bülent abiye ulaşın gerisine karışmayın gözlüklerinizi takın keyfinize bakın

• ‎Rüştü Çağın Çalış‎
    09.09.2017

Gittiğimiz gün şehirin girişinde karşılandık.İlk günden itibaren sürekli birebir ilgi gördük.İsteklerimizden daha da fazlasını gördük.Özellikle turları mükemmeldi.Şimdiye kadar böyle ilgi alaka ve turların mükemmelliğini görmedim.Bizimle ilgilenen Rehberimiz Bülent beye çok teşekkür ediyorum.Pakettatilim candır <3

• ‎Esra Gündoğar‎
    25.08.2017

Herşeyden önce bize gösterdiğiniz samimi sıcaklık tan dolayı çok teşekkür ederiz. Ailece çok güzel bir tatil geçirdik ve çok eğlendik. İlk tatil deneyimimiz olmasına rağmen hiç olumsuz yönde bir şeyle karşılaşmadık. Hizmet olsun, çeşitli eğlenceler olsun her şey yerli yerindeydi. Çok güzel ve eğlenceli bir tatildi bizim için inşallah yolumuz birdaha marmarise düşerse tekrar kalacağımızdan şüphem yok :)) Başta Bülent Güvenoğlu ve bizlerden sıcakkanlılığını ve güleryüzlerini esirgemeyip bize hizmet eden çalışanlarına çok teşekkür ediyorum.

• Cengiz çiğdem
    09.09.2017

Bir tatil bu kadar mi guzel olur.Cok guzel tatil gecirdik.Turlar tam anlamiyla harikaydi.Pakettatiline ve Bulent kardesime sonsuz tesekkurler herkese tavsiye ederim

• Murat Ali Akpınar
    02.07.2017

Turlar güzel,geziler hoş ve ilgili ekibe teşekkür ederim.Güzel bir tatil geçirmemizi sağladılar.Marmariste güzel tatil için pakettatilimi deneyin.

• ‎Oğulcan Kılınç

Marmariste gecirilebilecek en güzel 7 günü yaşatan Bülent abi ve profesyonel ekibine sonsuz teşekkürler.

• Fahri Kara
    13.07.2018

Paradan çok müşteri memnuniyeti odaklı hizmet veren bir firma kesinlikle gönül rahatlığıyla tatil yapabilirsiniz.Bülent bey ile muhakkak tanışın size tatiliniz güzel geçmesi için elinden gelenin fazlasını yapıcaktır. İyi ki araştırıp sizi bulmuşum teşekkür ederim ilginiz için 😀

• Seçkin Kumaş
    04.08.2018

Marmaris tatil için çok güzel bir yer.Bu tatilde bizim herşeyimiz le ilgilenen Bülent Beye ilgisinden ve alakasından dolayı çok teşekkür ederiz.

• Nadir Uludogan

Pakettatilim ekibine çok teşekkür ederim özellikle Bülent beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim ayarlamış olduğu aktivite ler olsun herşey mükemmel di her konuda yardımcı oldu istediğim saatte arayıp ulaşabilmek güzel bütün pakettatilim ekibine çok teşekkür ederim 🙏

• Okan Baykal

Biz 6 gece 7 gün paket tatilim aldık ve çok memnun kaldık otel de hizmet veren bütün personeller güler yüzlü ve ilgili. Bülent Bey'e ayrı bi parantez açmam gerek bütün tatil boyunca gerek organizasyonlar da olsun gerek diğer ihtiyaçlarımız olsun çok ilgilendi çok teşekkür ederiz kendisine.

• doğukan baraç

Herşey için Çok Teşekkür Ederim Tüm Çalışanlar Güler Yüzlü Ve Çok Kibarlar Özellikle Denize Alışveriş için markete Çok Yakın Turist Arkadaşlarımız Oldu Oldukça Keyifli Akşamları Mutlaka Barlar Sokağına Gidin ve Etkinliklere Katılın Çok Eğlenceli Geçiyor Bülent Abiyi Bulun Onun Açamayacağı Kapı Geçmediği Söz Yok :)

• celal gündem

Hoş ve güzel bir tatildi gelecek arkadaşlara tavsiye ediyorum...bülent güvenoglu 'na ilgisinden teşekkür ederiz... bazı şeyler anlatılmaz yaşanır gelin ve yaşayın 😀😉

• Sena Fettahoğlu

5 gece 6 gün kalıp son gün tatili uzatmak için koşuşturduğumuz mükemmel tatil. Otel, yemekler, turlar hepsi bir bir harikaydı. Özellikle Bülent abiyi tanıdığımız için çok şanslıyız. Tek tek herşeyimiz de ilgilendi. Kendisine çok teşekkür ediyoruz. Gidecek olanlar içinde gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum beklentinizin üstünde emin olabilirsiniz ☺

• özgür çetin

İlgi alaka hizmet herşey dört dörtlük tekne turları mehtap turları bi tatilde ne ararsanız herşeyi burda bulabilirsiniz, gündüzü ayrı gecesi ayrı,bülent abi her türlü yardımların için ilgin için teşekkür ederiz. 👍👍

• Ilyas turgay ciftci
    11.06.2019

Cok buyuk bir karamsarlikla geldik ama senelerdir ben boyle bir tatil yapmadim oncelikli ankarali bulent bey ve esat bey e sonsuz tesekkurlerimizi sunuyoruz ilgi alaka super bukadarini beklemiyorduk dolu dolu bir tatil yapmak isteyen herkese tavsiye ediyorum

• Şamil
    19.07.2019

Marmaris’te ilk tatildi. Endişeli gelmiştik mutlu ayrılıyoruz. Palmea verdiğimiz ücrete değer bir yerdi. Pakettatilim Ekibinin sunmuş olduğu günlük programlar güzeldi. Tatil günlerimizin dolu dolu geçmesine sebeb oldu. Esat Bey’e yoğun ilgisinden dolayı ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakal Pakettatilim.

• Münevver kubal
    25.07.2019

Kızımla geçirdiğim dolu dolu güzel bir tatildi paket tatil çalışanlarının ilgi alakasına çok tesekkür ederim. Esat bey ve suat beye ayrıca Bülent beye çok teşekkür ederm

• Meral Yılmaz
    16.08.2022

Evet dolu dolu yazabilirim o kadar mükemmel di zor beğenen bir insan olarak etkilendim. Pakettatilimi 2 yıl önce araştırmalarım sonucunda denk geldim sonrasında coronadan dolayı erteleme bile yapıldı ve şimdi nasip oldu iyi ki oldu hem firmaya hem otele hem de tüm çalışanlara sonsuz saygılar sevgiler . Palmea otelin ilgisi özellikle garson olan Gül hanımefendi favorimiz di günümüzü aydınlatan sıcaklığına hayran kaldık . Son olarak bombastik olan Bülent abiyi söylemeden geçemeyeceğim. Herşey ile tek tek ilgisi, pozitifliği, kurtarıcığı, sohbeti, güler yüzlülüğüyle, bilgileriyle daha sayamadığım kadar da vardır emin olabilirsiniz. Hiç tatil alamayacaksanız bile Bülent abiyle tanışın☺️ Herşey için çok çok teşekkürler umarım tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın 🙏

BİR YORUM YAZIN
Bu ürün hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?