3712 kez görüntülendi

• Havalimanına 1.5 saat
  • ‎Şinasi Akkaya‎
    06.11.2017

Çok sevgili ve saygılı insan olan bende değeri çok buyuk olan değerli kardeşim bülent güveloğlu ün tatilin ilk gününden son gününe ilgi ve alakasını kesmediği için önce teşekkür eder sonra kendisine saygilarimi sunarım. Bundan sonra daima bülen güvenloğlu kardeşimi tercih edeceğim

• ‎Turan Taşkesen‎
    24.08.2017

Internette uzun uğraşlar sonucunda bulduğum pakettatilim şirketi beni yanıltmadı kesinlik tavsiye ediyorum başta bülent bey ve pakettatilim ailesine çok teşekkür ediyor sukranlarimi sunuyorum seneye görüşmek dileğiyle. Bazı şeyler anlatılmaz yaşanır.

• Turgay Çolak
    07.07.2017

Sınırsız eğlence istiyorsanız sınırsız Bülent abiye ulaşın gerisine karışmayın gözlüklerinizi takın keyfinize bakın �

• ‎Eren Kurt‎
    11.08.1997

Konaklamasıyla,ilgi ve alakasıyla Marmarisin gözde en güzel ören yerlerini,koylarını,adalarını jeep safari,tekne turları ile gezerek tatilin harika geçmesini sağlayan pakettatilim temsilcisi Bülent Beye çok teşekkür ediyorum Marmaris de fiyatıyla uygun,güzellikleriyle keyifli ve huzurlu tatil yapmanın en iyi yolu Pakettatilimi tüm herkese öneriyorum✋🏻🌞

• Özgür
    19.06.2018

Şu an tatilin 2.gününde olmama rağmen herşey mükemmel gidiyor gerek otel gerekse bülent abi her türlü ilgi alaka var.

• Hakan
    28.07.2018

Çok ama çok güzel bi tatil geçirdik Marmaris'te tatil yapmak isteyenler kesinlikle Bülent abiye ulaşmasini tavsiye ederim ilgi alaka 5 yıldızlı gerçekten .siz tatilin keyfini çıkartın Bülent abi gerisini hallediyor zaten 😊

• Nezih Yenisey

Marmaris’te tatil yapmak istiyorsanız ilk başvurucanız yer burası olmalı herşey düzenli bir şekilde yapılmış odaları gayet güzel ve temizliğe özen gösterilmiş yemekleri muhteşemdi çalışanları gayet güler yüzlü yardımsever özellikle Bülent Beye çok teşekkür ederiz bizi çok güzel ağırladı her konuda yardımcı oldu 6 gün boyunca her gün eğlendik

• Mehmet Gür
    14.08.2018

İyiki instagramda reklamınızı görmüşüm çok güzel bir tatil geçirdik sayenizde Bülent abiye ne kadar teşekkür etsem azdır herşeyimizle o kadar yakından ilgilendiki bize bi abi oldu marmariste. Kız arkadaşıma güzel bir süpriz yapmak istedim sağolsun bi kardeşi gibi yardımcı oldu ilgilendi bizimle ve aktivite olarak bütün herşey mükemmeldi her gününüz dolu dolu geçiyor gitmek isteyen herkese tavsiye ediyorum hiç düşünmeden gidebilirsiniz ayrıca marmarise ilk gidişimdi ilçeye hayran kaldım gidenler için ayrılmak istemiyeceksiniz ilçeden buna eminim. Bülent abi herşey için teşekkür ediyoruz seneye inşallah tekrar görüşürüz.

• Taner Elber

Öncellikle şunu belirtiyim her yıl Marmaris i tercih eden bir insanım. Lakin Marmarisin bu kadar eğlenceli ve zevkli olduğunu Bülent Güvenoğlu sayesinde farkettim ! 5 gün diye geldik ama bitmesin diye çok uğraştık :) Yat turu jeep safari aqua park rafting tüplü dalış mehtap turu gibi aktiveleri doya doya yaşadık ve hepsinden aldığımız hizmetten memnun kaldık. Gittiğimiz heryerde güler yüzlü ve yardımsever personellerle karşılaştık. Seneye tek adresimiz tekrar PAKETTATİLİM .... Teşekkürler herkese iyi eğlenceler iyi tatiller

• Melek Öztürk

Paket tatilimi çok düşündük çok kararsızdık güvenebilirmiyiz diye neticesinde herşey başınıza gelebilir diye düşünüyorsunuz. Neyse biraz endişe biraz korkularla yola çıktık. Otagora geldiğimizde Bülent bey bizi karşıladı. Zaten o esnada biz ondan o güveni aldık 🙏 otel hakkında farklı yorumları okumuştum odalar küçük,yemekler kötü diye ama şunu diyebilirim bu turda gezmeye eğlenmeye geliyorsunuz odanın çok büyük olmasına gerek yok diye düşünüyorum temiz hijyenli olması yeterlidir. Bundanda şüpheniz olmasın odalar gayet temiz hijyenli her gün temizleniyor 👍 yemeklere gelince oda güzeldi açık büfede yeteri kadar çeşit çıkıyor zaten. Her gün ayrı bir aktiviteye katıldık hepsi birbirinden harikaydı çok eğlendim. Özellikle rafting ve safari yapmanızı öneririm. Her günün tadını çıkarın. Şimdi otelden büyük bir memnuniyetle ayrılıyoruz. Bülent bey’e sonsuz teşekkürler...

• Hande Çelik

Üniversite öğrencisine parası ne kadar değerlidir az çok bilirsiniz. Tüm paramı harcadığım bu tatilde okkkkadar güzel vakit geçirdim okkkkadar eğlendim ki. Bir kere sizin için çabalayan her adımınızı düşünen bir Bülent bey var ki ben abi diyorum muhtemelen sizde gidince öyle diyeceksiniz. Turlar, otel her şey çok güzeldi. Güleryüz sonsuzdu. Sabah öğle akşam yemekleri dahil olduğu için ve belli bir program olduğu için ee şimdi ne kadar para harcayacağız ne yapacağız diye düşünmüyosunuz. Diğer fiyatlara göre çok uygun fiyata tatil yapıp hemde kilo alarak tatili noktaladık. CanımpakettatilimCanımBülentabi💚🙏

• Harun Buluş

Herkese merhabalar.Marmaris de harika bir tatil yaşamak, vakit geçirmek istiyorsanız. Öncelikle harika insan Bülent abi ile tanışmanız yeterli hersey için kendisi ve güler yüzlü otel personellerine tekrardan teşekkür ederim kendisine bize güzel bir tatil imkanı sağladığı için ben çok memnun kaldım umarım sizde mennun kalırsınız...

• mertcan mert

Marmaris’e taril için gelmeyi düşünüyorsanız, kesinlikle Bülent Abiyle tanışmanız gerekir. Tatilinizi en güzel şekilde geçirmeniz için elinden gelen tüm fedakarlığı fazlasıyla yapıyor. İlgi, hoş görü, herşey. Gelirken şüpheyle Gelmiştim, Şimdi Bir dahaki tatilin planını yapıyoruz. Teşekkürler pakettatilim.com :)

• hümeyra tanyıldızı

5 gece 6 gün olarak geldiğimiz tatilimize doyamadan gidiyoruz her anı dolu dolu gecirmemize yardımcı olan Bülent beye ve paket tatilim ailesine teşekkürü bir borç biliyoruz.Katildigimiz bütün aktivitedelerde aile sıcaklığıyla ile bizleri karşılayan paket tatilim ailesine ictenlikleri misafirperverlikleri ve profesyonel çalışmaları icin çok teşekkür ediyoruz.Marmarisin harika doğası ve guzelliklerini gelip paket tatilim ailesiyle yaşayın kesinlikle tavsiye ediyoruz.Seneye görüşmek dileğiyle...

• Bilgen akbıyık

Cok memnun kaldım😊 otel temizligi personelin guleryüzu ve yemekler muhteşemdi tatilde eglenip hergununu dolu dolu gecirmek isteyen herkese tavsiye ederim anlatilmaz yaşanır diyebilicem bi tatildi burda amaç rüm tatilcileri memnun edebilmek seneye ve hatta hersene burda marmaristeyim ama pakettatilim bülent güvenoglu ayricaligiyla..cook tesekkur ederim bulent bey ilginiz alakanızdan dolayı muhteşem bi organizasyon 😊😊

• Emirhan Anyıģ

Hayatımda ilk defa bir tur ve paket şeklinde tatile çıktım, ilk başta korkularım vardı ama otogarda Bülent abi tarafından karşılandığım anda bu korkularım geçti diyebilirim. Sonrasında yaşadığımız tatil deneyimi harikaydı dolu dolu geçti herşey organize şekilde aksamadan oldu. Her gün eğleniyo musunuz sorun var mı diye ilgilenilmesi cabası. Eğer ben yorulmam bir aktiviteden gelip duşumu alır diğerine koşarım deli gibi eğlenmek istiyorum derseniz adres belli. Pakettatilim ailesine çok teşekkür ederim.

• Hanım Ganidağlı

Keyifli bi tatil yapmak istiyorsanız tek yol bülent güvenoğlu. Güler yüzüyle aktiviteleriyle tatilinizi dolu dolu yaşamanızı saglıyor.. çok memnun kaldık. Otel personeli çok iyi herkes çok iyi ilgileniyor.. herkese tavsiye ediyorum. Herşey için çok teşekkürler. Seneye yine görüşürüz

• Musa Eröz

3 arkadaş 6 gündüz 7 gece geldiğimiz tatilde herşey süper geçti özellikle Bülent abinin ilgi alakasına hayran kaldık herkesi bekliyorum özellikle turlar şahane geçti Bülent abiye çok teşekkür ediyorum süper bi tatildi😊

• Yücel usta
    20.07.2019

Çok güzel bi tatil geçirdim bülent abi ve esada çok teşekkür ediyorum tatilimin güzel geçmesi için herşeyi yaptılar çok eğlendik herkese tavsiye ederim 🙂

• Samet Yanartaş

1 haftalık tatilin daha sonuna gelmiş olup burdan üzülerek ayrılıyoruz. Dolu dolu 1 hafta geçirdiğimiz bu yerde dinlenmeye fırsatımız olmadı dinlenmekte istemedik her günümüz bi önceki günümüzden daha keyifli geçti tekrardan bütünü herşey için teşşekkür ederiz bidahaki seneye görüşmekte üzere saygılar 👍🏼👍🏼

• Sevgi Sezer

Hersey harikaydi ayrilirken aglayarak ayrildim bunu ictenlikle soyleyebilirim esat beye tesekkur ediyoruz ilgisi icin aile gibi bir oteldi calisanlar mukemmel zaten hele restorant bolumundeki adnan abimiz canimiz ya hersey icin cok tesekkurler odalarla ilgilenen arda bey sizede ayri tesekkur ederiz ilgilerinizden dolayi bence hic tereddut etmeden sececeginiz bir otel :) ayrica unutmadan pakettatilimden aldigimiz butun turlardan memnun kaldik hersey harikaydi tek kelimeyle

BİR YORUM YAZIN
Bu ürün hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?